Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ми дотримуємося вимог чинного законодавства України щодо повернення та обміну товарів належної та неналежної якості. Що таке товари належної якості? До товарів належної якості належать вироби, що не були у використанні, мають збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне пакування, а також документи, що додавались при продажу. Як повернути товар? Щоб ініціювати повернення товару, зв’яжіться з нами за телефоном, вказаним у розділі "Контакти": 📞 +380 (95) 850-41-71 Повернення здійснюється на реквізити, зазначені у товарно-транспортній накладній (ТТН) при отриманні посилки. Хто сплачує за доставку при поверненні? У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку не компенсуються і оплачуються покупцем. Це включає послуги кур’єра та пересилання транспортною компанією згідно з умовами перевізника. Терміни повернення коштів Після отримання та перевірки поверненого товару нашим складом, кошти буде повернуто протягом до 3 робочих днів на платіжні реквізити, з яких була здійснена оплата. Як здійснюється обмін товару? Для обміну товару зверніться за телефоном, вказаним у розділі "Контакти". Обмін здійснюється після повернення товару на склад та його перевірки. Хто сплачує за пересилання при обміні? У разі обміну товару належної якості витрати на доставку в обидві сторони оплачує покупець. Коли відправляється товар на обмін? Після перевірки отриманого товару, новий товар буде відправлено протягом 1–3 робочих днів. Що робити, якщо товар пошкоджений або має виробничий брак? При отриманні товару рекомендується перевірити його у присутності представника служби доставки. У разі пошкодження чи браку складіть відповідний Акт приймання та повідомте нам його номер, а також кількість пошкоджених одиниць. Хто оплачує доставку бракованого товару? У разі підтвердження виробничого браку або пошкодження під час транспортування, витрати на повернення або обмін товару покриває продавець. 📝 Звертаємо увагу: остаточне рішення щодо повернення або обміну товару приймається після огляду поверненого виробу відповідно до норм чинного законодавства.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
